سامانه مزدا

سامانه ثبت برند و علامت تجاری در تهران و ایران

سفر با موسیقی ٬ بهترین هدفون بلوتوث برای پرواز ها و سفر های طولانی اگر شما قصد سفر و پرواز به شهر و یا کشور های دیگر را دارید و نیازمند یک هدفون بلوتوثی هستید. استفاده از بهترین هدفون بلوتوث …

اگر شما قصد سفر و پرواز به شهر و یا کشور های دیگر را دارید و نیازمند یک هدفون بلوتوثی هستید.
استفاده از بهترین هدفون بلوتوث برای پرواز می تواند برای شما بسیار کاربردی واقع شود.
این نوع از هدفون ها، به خوبی خواهند توانست با قابلیت حذف نویز، به شما کمک کند تا در هنگام رفت و آمد بهترین کیفیت صدا را به صورت واضح و دقیق و با کیفیت در اختیار داشته باشید.
از این رو، هنگامی که به دنبال بهترین هدفون های مسافرتی هستید تا خریداری نمایید، لازم است محصولی را انتخاب کنید که عمر باتری آن به اندازه کافی طولانی باشد تا دوام آن هم زیاد باشد.

معرفی 4 مورد از بهترین هدفون بلوتوث برای پرواز

همانطور که می دانید، امروزه تقریبا تمامی افراد از هندزفری بلوتوثی هنگام سفر استفاده خواهند کرد. حال که استفاده از این محصول بسیار شده است، می بایست شناختی از بهترین آن ها داشته باشید تا بتوانید محصولی مناسب و با کیفیت خریداری نمایید. ا پایان این مقاله، همراه ما باشید.

1. معرفی و بررسی هدفون بلوتوثی اپل AirPods 2

اولین هدفون عالی در لیست ما، اپل ایرپاد می باشد که توانسته با ترکیب راحتی و امکانات پیشرفته ای که دارد، به یکی از بهترین هدفون‌ های بی‌ سیم دنیا تبدیل شود. در واقع کمپانی اپل در زمینه طراحی و کیفیت، بهترین می باشد و این ویژگی در مورد این ایرپاد ها نیز تا حدودی صدق خواهد کرد. هر چند که این هدفون بلوتوثی از پلاستیک ساخته شده، اما کیس شارژ حس خیلی خوبی به کاربر منتقل می کند.

میکروفون ‌های اپل ایرپادز 2

کیفیت میکروفون این محصول، بسیار عالی می باشد و به همین دلیل، در لیست بهترین هدفون بلوتوث برای پرواز نیز قرار گرفته است. کپسول‌ های کوچک این هدفون بلوتوثی، از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردار هستند. این میکروفون ‌ها برای تماس‌ های کنفرانسی و سایر چت ‌های صوتی کاملا مناسب می باشند؛ زیرا تعداد نقاط قوت آن نسبت به نقاط ضعفش برتری دارند. در ادامه یک جدول قرار داده ایم که نقاط ضعف و قوت این محصول را برای شما نمایان خواهد کرد:

نقاط قوتنقاط ضعف
اتصال عالیعدم بهبود کیفیت صدا
شارژ وایرلسنبود سری قابل تعویض
قابلیت اتصال به دستیار صوتی سیری

 

2.معرفی و بررسی هدفون وان مور ComfoBuds Pro

دومین مورد از لیست بهترین هدفون بلوتوث برای پرواز، وان مور می باشد که برای هدفونی با قیمت زیر یک میلیون و پانصد تومان، از هیچ آپشنی در طراحی آن کوتاهی نکرده است. دارا بودن قابلیت تغییر در حالت ‌های نویز کنسلینگ یا حتی فعال بودن یا نبودن نویز کنسلینگ، مورد نادری در میان هدفون بلوتوثی در این رده قیمت خواهد بود. ویژگی‌ های دیگر هدفون وان مور، شامل گواهی ضد آب داشتن یا میکروفون ‌های با کیفیت برای چنین قیمتی، واقعا کاربردی خاص می باشد.

 

شارژدهی هدفون بی سیم ComfoBuds Pro

کمپانی وان مور به این نکته بسیار اشاره دارد که با یک بار شارژ کردن، محصولاتش قابلیت 6 ساعت شارژدهی با نویز کنسلینگ فعال و هشت ساعت بدون آن را نیز دارند. البته این ادعا در تست هندزفری بلوتوثی، نه تنها ثابت شده است بلکه از آن نیز فراتر می باشد. این هدفون با حالت نویز کنسلینگ روشن و بلندی صدای 75 دسی بل، به مدت 7 ساعت و 15 دقیقه شارژ را نگه می دارد. کیس شارژ این محصول، توانایی شارژ دو یا سه باره ایرباد ها را نیز خواهد داشت.

3.معرفی و بررسی هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Level U2

این هدفون که در جایگاه سوم لیست بهترین هدفون بلوتوثی برای پرواز قرار گرفته است، با وجود قیمت مناسب و اقتصادی که دارد، از سطح انتظارات خیلی از کاربران فراتر خواهد بود. علاوه بر راحتی حین استفاده از این محصول، بخاطر طراحی دور گردنی و بی ‌سیم بودن آن که باعث ثبات آن حین حرکت خواهد شد، این هدفون برای انجام حرکات ورزشی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 طراحی هدفون بی ‌سیم سامسونگ مدل Level U2

طراحی جالب و استایل دور گردنی این مدل هندزفری بلوتوثی، سبب تمایز آن نسبت به رقیبان خود خواهد شد. بند آبی، نرم و براق این محصول هرگز سبب آسیب رسانی به پوست شما نمی شود و به لباس نمی چسبد. پشت این هدفون ها، مغناطیسی می باشند تا هنگامی که از آن استفاده نمی‌کنید، به راحتی بتوانید آن را جم کنید تا مزاحم شما نباشند. این هدفون دارای گواهی IPX2 می باشد و تا حدی در برابر آب مقاومت نشان می دهند. با وجود این همه قابلیت، قیمت این محصول مقرون به صرفه می باشد و به راحتی در بازار یافت خواهد شد.

باتری و نحوه شارژدهی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2

باتری که درون این هدفون می باشد، با یک بار شارژ کردن برای صحبت کردن 13 ساعت، برای حالت استندبای 500 ساعت و برای پخش موسیقی 18 ساعت شارژ را نگه می دارد. برای شارژ این محصول به 1.9 ساعت زمان نیاز خواهید داشت که از طریق یک پورت میکرو USB انجام خواهد شد. در کل، شارژدهی محصولات سامسونگ برای اکثر کاربرانی که استفاده متداولی از هدفون هنگام پرواز یا سفر های طولانی دارند، گزینه بسیار مناسبی می باشد.

جمع بندی

با وجود گزینه ‌های متعدد که در بازار موجود می باشند، خرید هدفون کار آسان و در عین حال گیج کننده‌ می باشد. در این مقاله، سعی ما بر این بود تا لیستی از هدفون‌ های مختلف همراه با ویژگی ‌هایشان را در اختیار شما قرار دهیم تا با آن ها آشنا شوید. پس از مطالعه این راهنما، شما طبق بودجه و انتظاراتی که از یک هدفون برای گوش دادن به موسیقی در پرواز یا سفر های طولانی دارید، می‌ توانید محصولات موجود در بازار را هم به صورت آنلاین هم به صورت حضوری خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *